Aktualności

20.11.2014  FIESTA MEXICANA SIĘ ROZKRĘCA. MARKA SUBWAY® ZASKAKUJE PREZENTAMI




Mało co tak wprawia w dobry humor, jak prezenty – zwłaszcze te, których się nie spodziewamy. Marka SUBWAY® doskonale o tym wie i umiejętnie podsyca imprezową atmosferę. W ramach akcji Fiesta Mexicana każdy, kto kupi inspirowanego meksykańskimi smakami suba Kurczak Fajita z awokado, otrzyma puszkę Coca-Coli. Promocja rozpoczęła się 20 listopada i obejmuje restauracje w całej Polsce.

Akcja Fiesta Mexicana marki SUBWAY® zachęca do czerpania radości z każdego dnia i celebrowania czasu spędzonego w gronie znajomych. Nie bez powodu takie przesłanie towarzyszy promocji sandwicza Kurczak Fajita z awokado – to wyjątkowo energetyczna kompozycja zachwycająca meksykańskimi smakami. Soczyste awokado, chrupiące warzywa i idealnie doprawiony kurczak stanowią połączenie, które wprowadzi każdego w wyborny nastrój i doda codzienności barw.

Od 20 listopada marka SUBWAY® daje swoim Klientom jeszcze więcej powodów do nieskrępowanej radości. Teraz każdy, kto ulegnie nastrojowi Fiesty i kupi sandwicza Kurczak Fajita z awokado, dodatkowo otrzyma puszkę (0,33 l) Coca-Coli.

– Zaskoczenie jest ważnym elementem dobrej zabawy. Dlatego wprowadzamy tę promocję właśnie teraz, w środku kampanii Fiesta Mexicana. Konsekwentnie pokazujemy naszym fanom, że każdy kolejny dzień to nowy powód do radości – tłumaczy Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki.

Promocja z puszką Coca-Coli w prezencie doskonale wpisuję się w zbliżający się wielkimi krokami czas dawania i poszukiwania upominków pod choinkę.

– Promocja to prezent dla naszych fanów. Chcemy, żeby w czasie przedświątecznych zakupów, kiedy myślą o swoich bliskich, poczuli że ktoś dba też o nich, i w świątecznej gorączce znaleźli czas na energetyzujący posiłek i chwilę orzeźwienia – dodaje Fabiola Gallegos Rios.

Akcja obejmuje restauracje w całej Polsce. Potrwa do końca roku lub do momentu wyczerpania zapasów promocyjnych puszek.

Zwiń

06.11.2014  JEST KOLOR, JEST RADOŚĆ! MARKA SUBWAY® ZAPRASZA NA FIESTĘ




„Nie” dla szarości, huczne „tak” dla zabawy i koloru! 4 listopada w kanałach social media marki SUBWAY® rozpoczął się konkurs pod hasłem #subfiesta. Sieć restauracji zachęca swoich fanów do wspólnego świętowania, rozrywki w gronie znajomych i odmienienia dobrze znanych miejsc. To kolejna odsłona kampanii Fiesta Mexicana, promującej sandwicza Kurczak Fajita z dodatkiem awokado.

Konkurs polega na sfotografowaniu siebie, swoich znajomych lub zakątków swojego miasta razem z barwnym, kojarzącym się z Meksykiem, elementem. Jego wybór zależy od inwencji uczestników – mogą to być sztuczne wąsy, kolorowe kapelusze sombrero, ponczo czy też postawiony na przystanku autobusowym kaktus. Zdjęcie takie fani umieszczają na swoim profilu Instagram, oznaczając je tagiem #subfiesta. Autorzy 3 najciekawszych i najbardziej oryginalnych fotografii zostaną nagrodzeni platerem sandwiczy, który uświetni każdą fiestę w gronie znajomych. Autorzy kolejnych 27 prac, wyróżnionych przez sieć SUBWAY®, otrzymają kupon na suba15.

Aby rozkręcić imprezę i podnieść jej temperaturę jeszcze bardziej, marka przygotowała dla konkursowiczów zestawy złożone z sombrero i sztucznych wąsów, które pozwolą im przeistoczyć się w rozśpiewanych Mariachi. Żeby je zdobyć, wystarczy w komentarzu pod postem konkursowym podzielić się przepisem na udaną fiestę.

Konkurs nieprzypadkowo organizowany jest właśnie jesienią, kiedy dni stają się krótsze, a słońce chowa się za chmurami i rzadko zaszczyca nas swoją obecnością. Akcja Fiesta Mexicana ma pokazać wszystkim, że każdy dzień jest dobry do świętowania. Jej celem jest skłonienie ludzi do spontanicznego cieszenia się nawet drobnymi rzeczami i codzienne naładowanie ich pozytywną energią.

– Meksykanie są znani z umiejętności celebracji codzienności. Każda okazja jest dla nich warta spontanicznego świętowania. Taki właśnie pozytywny model myślenia chcemy zaszczepić naszym klientom. Chcemy pokazać, że możemy wprowadzić kolor na nasze ulice, że to od naszego nastawienia zależy, czy przejdziemy przez dzień pełni optymizmu. Konkurs ma inspirować fanów do dzielenia się radością – mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki.

Nowy sandwicz, promowany przy okazji akcji Fiesta Mexicana, doskonale oddaje tę ideę. Jego wyrazisty i bogaty smak, będący połączeniem świeżych i zróżnicowanych dodatków, to prawdziwa uczta w meksykańskim stylu. Wprawi w dobry humor i doda energii wszystkim, którzy jej potrzebują.

Konkurs potrwa 3 tygodnie. Marka SUBWAY® ma jednak nadzieję, że uda jej się trwale zaszczepić Klientom zamiłowanie do fiesty i wskazać inspiracje do odnajdywania radości na co dzień.

Zwiń

29.10.2014  Z GWIEZDNYCH WOJEN SIĘ NIE WYRASTA. REBELIANCI I KIDS’ PAKI




Rycerza Jedi poznaje się po mieczu świetlnym, a fanów nowego serialu animowanego wytwórni Disney „Star Wars Rebelianci” po torbie z limitowanej serii marki SUBWAY®. Gdy wraz z pożywnym sandwiczem można dodatkowo liczyć na gadżet z ulubionym gwiezdnym bohaterem – dawka pozytywnej mocy ulega podwojeniu.

Kanał Disney XD rozpoczął nadawanie nowego serialu animowanego „Star Wars Rebelianci” 4 października br. W premierowych odcinkach widzowie poznają kolejne odsłony kultowej już historii i nieznanych wcześniej bohaterów galaktycznej sagi. Mają oni szansę stać się ulubionymi postaciami kolejnego już pokolenia fanów Gwiezdnych Wojen.

W kolekcji gadżetów związanych z serialem nie mogło zabraknąć torby z limitowanej edycji przygotowanej przez markę SUBWAY®. Jest ona dołączana do każdego zestawu Kids’ Pak, dedykowanego głównie dzieciom. W jego skład wchodzi 10 cm sandwicz, jabłko oraz woda mineralna. Zestaw został dobrany tak, aby dostarczył najmłodszym zarówno wartościowych składników odżywczych potrzebnych do codziennych działań, jak i wiele przyjemności z samego jedzenia.

Torby z wizerunkiem Ezry, Kanana, Hery, Choppera czy Szturmowca będą dodatkowym źródłem radości dla naszych najmłodszych klientów, ale mają też praktyczne zastosowanie, mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki. Mogą pełnić rolę schowka na szkolne przybory czy popularną śniadaniówkę albo stać się nietypowym opakowaniem na prezent i powodem do dumy dla prawdziwego fana gwiezdnych potyczek. Niewykluczone, że po zestaw Kids Pak z torbami sięgać będą także starsi klienci marki. W końcu – z Gwiezdnych Wojen się nie wyrasta.



Zwiń

09.10.2014  RADOŚCI (W PROMOCJI) NIGDY DOŚĆ. FIESTA MEXICANA MARKI SUBWAY®




Marka Subway® nie daje swoim fanom długo czekać na kolejną okazję do odkrywania świata małych radości. 6 października rozpoczęła się nowa promocja Fiesta Mexicana. Tym razem w rytm muzyki Mariachi na podbój rusza sub Kurczak Fajita z awokado na płaskim chlebie. Oferta jest skierowana m.in. do tych, którzy z natury są chętni do spontanicznej zabawy.

Nowym sandwicz zawdzięcza swój egzotyczny rys oryginalnemu zestawieniu składników. Wśród nich prym wiedzie kurczak w pikantnej marynacie fajita przygotowanej na bazie papryki. Źródłem energii i dobrego samopoczucia są towarzyszące mu świeże warzywa oraz pasta z awokado. Nieprzypadkowo więc do promocji nowego sandwicza sięgnięto po skojarzenie z atmosferą prawdziwej meksykańskiej zabawy, pełnej spontaniczności, radości i ekspresji.

W przypadku prowadzonej promocji marka Subway® stawia nie tylko na niestandardowe połączenia, które mają zapewnić konsumentom pożywny posiłek, a co za tym idzie dobre samopoczucie i pozytywną energię. Ważna jest także inspiracja, by dostrzegać każdy pozytywny aspekt życia i umieć wyrazić tę radość – choćby poprzez własną małą fiestę.

Meksykanie są znani z umiejętności celebracji codzienności. Każda okazja jest dla nich warta spontanicznego świętowania. Taki właśnie pozytywny model myślenia chcemy zaszczepić naszym klientom. Zależy nam, aby małe codziennie sprawy – na przykład wizyta w restauracji Subway®, były dla nich źródłem prawdziwej radości, mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki.

Sub Kurczak Fajita z awokado na płaskim chlebie ma wszystkie zadatki, by sprostać temu zadaniu. Nawiązujący do pozytywnych skojarzeń z pełnym energii meksykańskim stylem życia i pełen świeżych, pożywnych składników takich jak wartościowe tłuszcze, minerały i witaminy jest świetnym wyborem zarówno dla rozpoczynających akademickie zmagania studentów, jak i dla osób aktywnie spędzających czas czy pracujących w wymagającym świecie biznesu. Restauracje Subway® czekają na wszystkich gotowych na pozytywne wibracje.

Link do filmy promocyjnego na YouTube:
http://bit.ly/1EtSEJs

Zwiń

25.09.2014  DOŚWIADCZENIE CZYNI MISTRZEM - 49 WYJĄTKOWYCH LAT MARKI SUBWAY®




Od prawie pół wieku marka SUBWAY® serwuje sandwicze pełne dodatków i świeżych warzyw. Doświadczenie, dbałość o składniki i ciągłe eksperymentowanie ze smakami powodują, że w swoje 49 urodziny marka jest w kwitnącej formie i ciągle przyciąga nowych fanów apetycznych Subów.

Przez 49 lat swojego działania amerykańska sieć weszła na rynki 108 krajów świata. Fani marki zawdzięczają jej nowe podejście do idei pożywnej kanapki i dodatków, które mogą się w niej znaleźć. Dzięki poszukiwaniom inspiracji w kuchniach z całego świata w sandwiczach pojawiła się m.in. pasta z awokado, meksykański kurczak w marynacie Fajita czy amerykański stek. W menu ponad 42.500 restauracji SUBWAY® można znaleźć też jedyny w swoim rodzaju flatbread, czyli płaski chleb. Sieć stara się stale zaskakiwać swoich klientów kolejnymi nowościami, ale też przywiązuje wagę do smaków i zwyczajów żywieniowych i kulturalnych obowiązujących na lokalnych rynkach. Stąd całkowicie wegetariańskie restauracje w Indiach czy restauracje oferujące mięso halal w krajach muzułmańskich.

Sandwicze SUBWAY® mają swoich fanów także wśród światowej sławy osobowości. Twarzami marki byli m.in. legenda piłki – Pele oraz najbardziej utytułowany pływak świata – Michael Phelps. Polską twarzą sieci była Ewa Farna. Zrobionego na życzenie sandwicza można rozpoznać nie tylko po specyficznym, pociągłym kształcie, ale też dzięki górze świeżych warzyw, znaku rozpoznawczym Subów. Restauracje sieci można znaleźć w różnych nietypowych lokalizacjach, w kościółach, szpitalach czy bazach wojskowych. Przez 18 miesięcy punkt SUBWAY®, ulokowany w kontenerze i podnoszony przez dźwig, dostarczał sandwicze budowniczym 105 piętrowej Freedom Tower w Nowym Jorku. Sandwicze zasłynęły także jako bohater udanego eksperymentu. Jared Fogle, odżywiając się przez rok w restauracjach SUBWAY®, schudł 111 kg.

Amerykańska sieć od lat podkreśla wagę uwzględniania świeżych produktów w diecie, ograniczania soli i spożywania warzyw, które pozwalają na aktywne życie. Była wielokrotnie doceniana za promowanie świadomego podejścia do odżywiania.

Jak będą wyglądały obchody przyszłorocznych, 50 urodzin – to jeszcze tajemnica. Na pewno jednak będzie świeżo i smacznie!

Zwiń

18.06.2014  MARKA SUBWAY® PODĄŻA ZA PIŁKĄ




Loga marki SUBWAY® nie mogło zabraknąć w zestawianiu z gorącym w tym sezonie, piłkarskim tematem. Marka, obecna w 103 krajach, przyłączyła się do innego światowego gracza i w ramach działań marketingowych wsparła gdyńskie Coca-Cola Cup – mistrzostwa w piłce nożnej dla dzieci i młodzieży z całej Polski.

Uczestnicy zawodów i ich kibice dzięki zapewnionym przez restauracje SUBWAY® sandwiczom mogli nabrać sił i dać z siebie wszystko podczas zmagań na boiskach. Logo marki widoczne było na terenie rozgrywek oraz na materiałach promocyjnych dystrybuowanych przez hostessy.

Obecność marki SUBWAY® na sportowym wydarzeniu jest jak najbardziej naturalna, mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki SUBWAY®. Naszymi ambasadorami są od lat najlepsi światowi sportowcy. Pomagają nam promować aktywny tryb życia – zarówno wśród dorosłych, jak i wśród dzieci. Coco-Cola Cup dała nam możliwość szerokiej promocji zarówno naszych produktów, jak i filozofii aktywnego życia marki SUBWAY®.



Odwiedzający Coca-Cola Cup mogli skorzystać m.in. ze Strefy Aktywnego Życia i w ciekawy i pełen emocji sposób spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi oraz skorzystać z porad ekspertów z zakresy dietetyki. Największą atrakcją wydarzenia dla fanów futbolu była obecność gościa specjalnego finału, Roberta Lewandowskiego – czołowego piłkarza, znanego także z promowania aktywnego stylu życia i zdrowego odżywiania się. Fotorelację z eventu fani amerykańskich sandwiczy mogą znaleźć na FB marki.



Zwiń

31.03.2014  WIOSNA PEŁNA NOWOŚCI W SIECI SUBWAY® Kampania telewizyjna WOW!




Lider restauracji szybkiej obsługi komunikuje nową promocję WOW! z sandwiczem Spicy Italian w obniżonej cenie. Nie jest to jedyna nowość. Marka wprowadza nowy element menu – awokado, oraz przypomina o znanej już klientom ofercie Sub of the Day. Kampanie sieci SUBWAY® będzie można śledzić od marca do czerwca br.

Działania marki mają na celu wsparcie sprzedaży, umocnienie pozycji marki pośród dotychczasowych klientów oraz przyciągnięcie do restauracji nowych konsumentów.



Kampania WOW!
Główny nacisk w komunikacji marki jest położony na promocję WOW!, w której 15cm sandwicz Spicy Italian jest dostępny w obniżonej cenie 5,95zł. Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, działania reklamowe online, w social media oraz wsparcie ePR. Spot promujący kampanię WOW! można obejrzeć na kanale YouTube marki: http://youtu.be/0oGJiCNZIc8

„Spicy Italian jest jednym z ulubionych sandwiczy w naszym regionie. Promocja WOW!, w ramach której można go nabyć w atrakcyjnie obniżonej cenie, jest ukłonem dla naszych dotychczasowych klientów i zachętą dla nowych.” – mówi Fabiola Gallegos Rios, CEE Marketing Manager w sieci SUBWAY®.



Sub of the Day
Kampanią uzupełniającą jest nowa edycja Sub of the Day, w której codziennie inny sandwicz jest dostępny w promocyjnej cenie. W tej edycji znalazly się następujące suby: Kurczak Grillowany, Indyk, Szynka, Italian BMT®, Veggie Delite, Szynka-Indyk, Kurczak Fajita. Dołączenie do oferty sandwicza Veggie Delite jest ukłonem w stronę wegetarian. Po raz pierwszy sandwicz wegetariański jest dostępny w polskiej ofercie Sub of the Day.



Nowy produkt: awokado W bieżącym kwartale sieć wprowadza również nowy dodatek w ofercie restauracji krajów Europy Środkowo-Wschodniej – pastę z awokado. O jego wprowadzeniu zdecydowali sami konsumenci, którzy chętnie dodawali awokado do sandwiczy podczas testów konsumenckich przeprowadzanych w Warszawie. Awokado może być dodane do dowolnego suba. Sieć edukuje o walorach tego owocu na materiałach instore oraz poprzez kampanię w social mediach.

„Klienci doceniają to, że stale wzbogacamy menu o kolejne nowości. Dzięki awokado ulubione suby nabierają nowego charakteru. Nowy smak został doceniony przez naszych konsumentów.” – mówi Fabiola Gallegos Rios. Miłośnicy awokado mają również możliwość spróbować dodatku w nowym sandwiczu z oferty limitowanej: Indyk Bekon Awokado.

Za strategię komunikacji, realizację e-PR w Polsce oraz kreację i koordynacje działań reklamowych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Gruzja, Słowenia) odpowiada agencja Q&A Communications. Za zakup mediów na terenie Polski odpowiada dom mediowy Maxus.

Zwiń

27.03.2014  SIEĆ SUBWAY® ROZWIJA SIĘ NA WIOSNĘ




Sieć SUBWAY® rozpoczyna wiosenny sezon dwoma otwarciami. Od marca punktów SUBWAY® nie zabraknie w nowych centrach handlowych: Felicity w Lublinie i w Galerii Siedlce.

Piąta już restauracja w Lublinie ruszyła 20 marca wraz z otwarciem centrum Felicity. Nowy lokal zajmuje 40 m2 w strefie foodcourt. O 8 m mniejszy będzie punkt SUBWAY® zlokalizowany w strefie gastronomicznej w Galerii Siedlce. Zacznie on działać z końcem marca. To pierwszy lokal SUBWAY® w mieście.

Centrum handlowe jest często pierwszym miejscem, w którym klienci mogą zapoznać się z naszą ofertą. To dobry punkt wyjścia dla dalszego rozwoju marki w innych lokalizacjach w danym mieście, mówi Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój sieci w Europie Środkowo-Wschodniej.

Obie nowe restauracje urządzone są w stylu Metropolitan, nawiązującym do miejskiego, dynamicznego charakteru marki. W ich ofercie, obok dobrze znanych sandwiczy, menu śniadaniowego, słodkich wypieków, sałatek oraz napoi, znajdą się także wprowadzane ostatni przez markę nowości – sandwicze przygotowywane na płaskim chlebie Flatbread oraz nowy dodatek, awokado. Oba produkty zostały wprowadzone na rynek Europy Środkowo-Wschodniej po uzyskaniu pozytywnych opinii polskich konsumentów.

Zwiń

24.02.2014  ODPOWIEDZIALNY BIZNES NA DUŻĄ SKALĘ




2.5 tysiąca ton, o tyle marka SUBWAY® zmniejszyła roczne zużycie kartonu, dzięki zwiększeniu o 17% liczby serwetek w pudle przy zachowaniu jego rozmiaru.
To jedno z działań podjętych na przestrzeni ostatnich lat przez lidera restauracji szybkiej obsługi w ramach globalnej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). To też przykład na skalowalność, czyli wdrażanie praktyk zrównoważonego biznesu na odpowiednio dużą skalę.


Jak mówi Wayne Visser, guru CSR, skalowalność jest jedną z pięciu zasad CSR na poziomie 2.0. Fakt, iż logo SUBWAY® zobaczyć można w ponad 40 tysiącach restauracji w 104 krajach świata, przekłada się na olbrzymi wymiar efektów odgórnych założeń dotyczących zrównoważonego biznesu w tym: odpowiedzialnego łańcucha dostaw, współpracy z lokalną społecznością czy dbałości o środowisko naturalne. Są one realizowane zarówno w krajach rozwiniętych, jak i tych, dla których CSR nadal jest wschodzącym trendem.

Ponieważ cały system SUBWAY® opiera się na franczyzie, nie narzucamy naszym licencjobiorcom dodatkowych działań ponad te, które wynikają z odgórnie przyjętej strategii. Zachęcamy ich jednak i pokazujemy, jaką wartość mają działania oparte na myśleniu o biznesie także jako o długofalowym społecznym zobowiązaniu, mówi Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej.

Jakie możliwości mają w tym względzie pojedynczy franczyzobiorcy? W ramach edukacji marka szkoli franczyzobiorców w zakresie CSR oraz daje im szereg narzędzi do tworzenia i wdrażania lokalnych strategii. Zakres i obszar, w jakim te dobre praktyki są realizowane, zależy od indywidualnej decyzji licencjobiorcy. To on ocenia swój potencjał i zasoby, którymi dysponuje. Włączając się w nurt odpowiedzialnego biznesu i będąc jednocześnie częścią globalnej sieci także jego aktywność wpisuje się w zasadę skalowalności.

Zwiń

05.02.2014  MARKA SUBWAY® UMACNIA SWOJĄ POZYCJĘ


>

Z ponad 80 punktami działającymi w całym kraju marka SUBWAY® jest na polskim rynku liderem restauracji szybkiej obsługi. Kolejne otwarcia i ciągłe poszerzanie oferty mają umocnić pozycję sieci i zapewnić jej franczyzobiorcom stały wzrost klientów.

W obecnej chwili na polskim rynku działa 86 punktów SUBWAY®. Przez ostatnie trzy lata liczba restauracji rozpoczynających działalność utrzymywała się na stałym poziomie – franczyzobiorcy SUBWAY® otwierali około 20 nowych lokali rocznie. Marka szacuje, że ponad 40% jej licencjobiorców to multifranczyzobiorcy – prowadzący więcej niż jedną restaurację. Z doświadczenia firmy w innych krajach wynika, że liczba otwarć wzrasta wraz z rozwojem rynku i tego też marka spodziewa się w nadchodzących latach. Logo SUBWAY® jest już obecne w najbardziej rozpoznawalnych i modnych polskich lokalizacjach: na sopockim Monciaku, zakopiańskich Krupówkach, Piotrkowskiej w Łodzi czy w Centrum Plac Unii w Warszawie, ale też w mniej spektakularnych, ale dobrze rokujących dla sandwiczowego budżetu miejscach.

Podobnie jak w roku ubiegłym marka ma w planach rozwój restauracji w centrach handlowych i przy głównych ulicach miast. Będzie także stawiała nacisk na zaistnienie w przestrzeniach niestandardowych m.in. przy dworcach PKP i stacjach benzynowych. Kolejnym konceptem wprowadzonym i rozwijanym na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej jest SUBWAY® Café.. Do czasu otwarcia pierwszych lokali SUBWAY® Café w Polsce i na Węgrzech firma rozwijała koncept na terenie USA, gdzie pod jej szyldem działa 20 takich punktów.

Wg. danych sieci liczba klientów odwiedzających polskie restauracje SUBWAY® rośnie sukcesywnie wraz z liczbą kolejnych otwieranych punktów oraz wraz ze wzrostem znajomości marki. Podobnie jak liczba produktów oferowanych w menu SUBWAY® w Polsce i Europe Środkowo-Wschodniej. Obecnie restauracje – obok kultowych sandwiczy – oferują także sałatki, pieczywo cukiernicze oraz napoje, w tym kawę Fair Trade. Marka systematycznie testuje i wprowadza na rynek kolejne produkty czy dodatki np. sandwicze na płaskim chlebie tz. Flatbread. Sandwicze pozostają niezmiennie głównym trzonem sprzedaży restauracji. Ze statystyk marki wynika, że polscy klienci najbardziej gustują w sandwiczu Kurczak Teryaki.

Zwiń

27.01.2014  POLACY DYKTUJĄ SMAK EUROPIE ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ




Marka SUBWAY® wprowadza na rynek nowość – sandwicza przygotowywanego na płaskim chlebie tz. flatbread. To kolejny produkt, który po pozytywnej reakcji rodzimych konsumentów, będzie dostępny w restauracjach całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. I kolejne potwierdzenie, że Polska jest dla sieci jednym z priorytetowych rynków. Do tej pory na podstawie testów przeprowadzonych w polskich restauracjach marka SUBWAY® zdecydowała się na poszerzenie menu w restauracjach Europy Środkowo-Wschodniej m.in. o sandwicze z pastą avocado i sandwicze przygotowywane na nietypowym płaskim chlebie, tz. flatbread.

Każdy nowy produkt, który przygotowujemy, musi spełniać nasze wymogi dotyczące wartości odżywczych i kalorii, ale także musi pasować do standardów operacyjnych obowiązujących w sieci SUBWAY®, mówi Georg Buhrkohl, specjalista do spraw żywności marki. Jednak ostateczną decyzję o jego wprowadzeniu na rynek podejmujemy po otrzymaniu pozytywnej opinii naszych klientów. To ich potrzeby, gusta i smaki decydują o jego implementacji na dany rynek.

Polska – zaraz po Rosji, jest największym rynkiem Europy Środkowo-Wschodniej, na którym działa franczyza SUBWAY®. Jak pokazują badania Polacy coraz chętniej jadają poza domem i są ciekawi nowości, dlatego ze względu na potencjał rynku oraz jego gotowość na przyjęcie nieznanych dotąd kulinarnych rozwiązań stał się on naturalnym wyborem marki do przeprowadzania testów konsumenckich. Prócz nowych pozycji w menu marka sprawdza na polskim rynku także niestandardowe formaty restauracji np. SUBWAY® Café, punkt zaprojektowana tak, by umożliwić klientom szybkie i wygodne zakupy. W Europie Środkowo-Wschodniej pierwsze dwa lokale w nowym formacie zostały otwarte w Katowicach i węgierskim Ceglet.

Zwiń

20.12.2013  RESTURACJA SUBWAY® W ŁODZI




Ekologiczny biurowiec Green Horizon Skanskiej jest kolejnym miejscem w Łodzi, w którym działa restauracja SUBWAY®. To trzeci lokal marki w mieście, a drugi w Polsce w formacie SUBWAY® Cafe, w którym obok sztandarowego produktu marki – sandwiczy, oferowana jest kawa oraz wyroby piekarnicze.

Łódzki lokal SUBWAY® zajmuje ok 110 m2 na parterze nowoczesnego, zielonego biurowca przy ulicy Pomorskiej 106. To trzecia – po Manufakturze i ulicy Piotrkowskiej, lokalizacja marki w Łodzi. Jej obecność w centrach biurowych jest naturalnym kierunkiem rozwoju marki.

Franczyzobiorcy SUBWAY® chętnie otwierają swoje lokale w lokalizacjach skupiających w jednym miejscu wiele firm. SUBWAY® ze swoją ofertą trafia w potrzeby ludzi, pracujących stacjonarnie, którzy w krótkim czasie chcą zjeść pożywny, zróżnicowany posiłek, mówi Paulina Patelka, Agent Rozwoju marki.

Restauracja w formacie SUBWAY® Cafe jest zaprojektowana tak, by umożliwić klientom szybkie i wygodne zakupy. W ofercie łódzkiego lokalu obok amerykańskich sandwiczy znajdą się także śniadania, większy niż standardowo wybór słodkich wypieków, sałatki oraz napoje, w tym kawa fair trade. W okresie wiosenno-letnim klienci będą mogli skorzystać także z oferty kaw mrożonych. Lokal SUBWAY® Green Horizon otwarta jest w dni powszednie od godz. 8:00 do 20:00, a w weekend od 10.00 do 18.00. Sztandarowy produkt marki, sandwicze, przygotowywane są na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. SUBWAY® Sandwich Artist™ przyrządza je, korzystając z różnorodnej oferty codziennie wypiekanych chlebów, ma także do dyspozycji duży wybór mięs, produktów wegetariańskich, świeżych warzyw, a także wyjątkowych sosów. Ilość możliwych do przygotowania kombinacji przekracza 900 milionów.

Zwiń

20.11.2013  OD MORZA DO TATR: NOWA RESTAURACJA SUBWAY® W ZAKOPANEM




Tym razem na południu Polski, w Zakopanem, otwarty został nowy punkt marki SUBWAY®. Dla amerykańskiego lidera restauracji szybkiej obsługi oznacza to, że od połowy listopada jego logo jest w Polsce widoczne od morza do Tatr.

Zakopiański lokal zajmuje 110m2 w zabytkowym drewnianym budynku w samym sercu miasta, na ul. Krupówki 6. Aby zachować jego góralski charakter obiekt został gruntownie wyremontowany. Wnętrze restauracji łączy elementy standardowego wystroju restauracji SYBWAY® z lokalnymi akcentami.

Krupówki są przykładem znanej lokalizacji z tradycjami, która przechodzi proces unowocześniania, mówi Michał Piasecki, Agent Rozwoju marki. Zaistnienie pod Tatrami takiej marki jak SUBWAY® gwarantuje zachowanie klimatu miejsca, a jednocześnie wzbogacenia go o element, który docenią zakopiańscy turyści.

W bieżącym roku restauracje SUBWAY® pojawiły się także w innych, równie znanych ulicznych lokalizacjach: na sopockim Monciaku, poznańskim Św. Marcinie czy ul. Piotrkowskiej w Łodzi. Marka – obok tradycyjnych lokalizacji – stawia także na rozwój lokali na stacjach benzynowych czy dworcach.

Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. SUBWAY® Sandwich Artist™ przyrządza je, korzystając z różnorodnej oferty codziennie wypiekanych chlebów, ma także do dyspozycji duży wybór mięs, produktów wegetariańskich, świeżych warzyw, a także wyjątkowych sosów. Ilość możliwych do przygotowania kombinacji przekracza 900 milionów. W ofercie zakopiańskiego lokalu obok amerykańskich sandwiczy znajdą się także śniadania, słodkie wypieki, sałatki oraz napoje, w tym kawa fair trade. W przyszłości franczyzbiorca nie wyklucza wzbogacenia menu o składniki kuchni regionalnej.

Zwiń

18.11.2013  PIERWSZA RESTAURACJA SUBWAY® W CENTRUM HANDLOWYM AUCHAN




Po raz pierwszy restauracja SUBWAY® otwarta została w Centrum Handlowym Auchan. Franczyzobiorca działającego od 16. listopada w Łomiankach lokalu liczy, że połączenie dwóch znanych marek: amerykańskiego giganta restauracji szybkiej obsługi i popularnej sieci hipermarketów, okaże się biznesowym strzałem w dziesiątkę.

Restauracje SUBWAY® coraz częściej pojawiają się w kompleksach, których główny trzon stanowi hipermarket z logo marek takich jak Auchan czy Tesco. Są to obiekty, których właściciele stawiają na rozbudowę i modernizację. Wiąże się to z chęcią zapewnieniem klientom sprawdzonej, praktycznej oferty – także gastronomicznej.

Centra handlowe typu Auchan czy Tesco gwarantują nam duży przepływ klientów przy jednoczesnej widoczności marki, niezakłóconej obecnością dużej ilości innych najemców, mówi Michał Dorszewski, Agent Rozwoju marki. Dwiema głównymi przesłankami, aby otworzyć restaurację SUBWAY® w Łomiankach była ich faktyczna przynależność do aglomeracji warszawskiej oraz możliwość wzmocnienia marki poprzez dobrą lokalizację pod znanym szyldem.

Punkt SUBWAY® w Auchan-Łomianki zajmuje 70m2. Znajduje się na foodcourcie centrum. Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. SUBWAY® Sandwich Artist™ przyrządza je, korzystając z różnorodnej oferty codziennie wypiekanych chlebów, ma także do dyspozycji duży wybór mięs, produktów wegetariańskich, świeżych warzyw, a także wyjątkowych sosów. Ilość możliwych do przygotowania kombinacji przekracza 900 milionów. Lokal w Łomiankach obok amerykańskich sandwiczy oferuje także śniadania, słodkie wypieki, sałatki oraz napoje, w tym kawa fair trade.



Zwiń

23.10.2013  RESTAURACJE SUBWAY® - NOWE LOKALIZACJE W GDYNI




W dwóch nowych lokalizacjach będzie można w Gdyni spróbować amerykańskich sandwiczy SUBWAY®. 19 października otwarta została restauracja w CH Batorym, do tej pory działająca na ul. Wójta Radtkego. Natomiast już 24 października punkt SUBWAY® wystartuje również w największej galerii handlowej na Pomorzu, CH Riwiera.

Obecnie ponad połowa wszystkich restauracji SUBWAY® w Polsce ma swoje lokalizacje w centrach handlowych. Restauracja w CH Riwiera zajmuje 45 m.kw. W CH Batory lokal dysponuje 50 m.kw., a powierzchnia dla klientów została powiększona o antresolę. Elastyczność konceptu SUBWAY® pozwala na jego lokalizację nie tylko w obszarze gastronomicznym.

Nasze restauracje znajdują się zazwyczaj w wyznaczonych przestrzeniach foodcourt. Jednak w przypadku CH Batory nasz lokal mieści się w ciągu handlowym. Koncept SUBWAY® nie wymaga rozbudowanego zaplecza gastronomicznego, nie generuje też uciążliwego zapachu i hałasu, tak jak ma to miejsce w przypadku większości restauracji. Dla centrów handlowych jesteśmy więc idealnym najemcą, mówi Szymon Mudry, Agent Rozwoju marki.

Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. SUBWAY® Sandwich Artist™ przyrządza je, korzystając z różnorodnej oferty codziennie wypiekanych chlebów, ma także do dyspozycji duży wybór mięs, produktów wegetariańskich, świeżych warzyw, a także wyjątkowych sosów. Ilość możliwych do przygotowania kombinacji przekracza 900 milionów. W ofercie gdyńskich restauracji znajdą się także śniadania, słodkie wypieki, sałatki oraz napoje, w tym kawa fair trade.

Zwiń

27.09.2013  SYSTEM SUBWAY® SPRZYJA KOLEJNYM INWESTYCJOM


Nowa restauracja SUBWAY® w Bydgoszczy



Ulica Gdańska jest kolejnym miejscem, w którym otwarta zostanie restauracja SUBWAY® w Bydgoszczy. Od początku października miłośnicy amerykańskich sandwiczy będą mogli zamawiać je w lokalu przy głównej arterii łączącej Stare Miasto z północnymi terenami aglomeracji.

90-cio metrowa restauracja mieści się w kamienicy przy ul. Gdańskiej 25. To drugi lokal SUBWAY® w Bydgoszczy prowadzony przez tego samego franczyzobiorcę. Pierwsza restauracja działa na ulicy Pod Blankami 27, na Starym Mieście.

Rozwój własnego biznesu w systemie franczyzowym pod parasolem marki SUBWAY® zabezpiecza warunki finansowe franczyzobiorcy, mówi Szymon Mudry, Agent Rozwoju marki. Siła i pozycja marki daje lepsze pole do negocjacji np. stawek za wynajem powierzchni.. To jeden z ważnych powodów, dla których nasi licencjobiorcy decydują się na inwestycje w kolejne restauracje.

Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. SUBWAY® Sandwich Artist™ przyrządza je, korzystając z różnorodnej oferty codziennie wypiekanych chlebów, ma także do dyspozycji duży wybór mięs, produktów wegetariańskich, świeżych warzyw, a także wyjątkowych sosów. Ilość możliwych do przygotowania kombinacji przekracza 900 milionów. W ofercie warszawskiej restauracji znajdą się także śniadania, słodkie wypieki, sałatki oraz napoje, w tym kawa fair trade.

Zwiń

23.09.2013  DOBRA LOKALIZACJA TO PODSTAWA


Nowa restauracja SUBWAY® w Centrum Handlowym Plac Unii w Warszawie



Wraz z inauguracją Centrum Handlowego przy Placu Unii, 12 października ruszy 28 punkt SUBWAY® w Warszawie. Popularnej w 102 krajach marki SUBWAY® nie może zabraknąć w miejscu, którego klientami będą zarówno miłośnicy zakupów, jak i ludzie biznesu.

Jednym z kluczowych czynników zapewniających naszym restauracjom skuteczny rozwój jest lokalizacja, która gwarantuje stały, wysoki przepływ osób, mówi Michał Dorszewski, Agent Rozwoju marki. Stąd obecność restauracji SUBWAY® w centrach handlowych czy coraz bardziej powszechnych centrach biurowych. Nowy obiekt przy Placu Unii łączy obie te funkcje.

Po raz pierwszy w Polsce restauracja SUBWAY® została zlokalizowana w obiekcie, który jest zarówno miejscem o wysokiej klasie architektonicznej, jak i spełnia wysokie normy ekologiczne.

Decydując się na współpracę z Centrum Handlowym Plac Unii byliśmy świadomi wysokich wymagań środowiskowych stawianych najemcom przez zarządcę obiektu. Nie wymagało to jednak od franczyzobiorcy marki żadnych dodatkowych działań czy nakładów finansowych. Standardy SUBWAY® zakładają bowiem przestrzeganie wysokich norm ekologicznych zarówno w kwestii wyposażenia lokalu, jak i jego prowadzenia, dodaje Michał Dorszewski. Dotyczy to każdego z ponad 40.000 lokali SUBWAY® działających na świecie.

Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. SUBWAY® Sandwich Artist™ przyrządza je, korzystając z różnorodnej oferty codziennie wypiekanych chlebów, ma także do dyspozycji duży wybór mięs, produktów wegetariańskich, świeżych warzyw, a także wyjątkowych sosów. Ilość możliwych do przygotowania kombinacji przekracza 900 milionów. W ofercie warszawskiej restauracji znajdą się także śniadania, słodkie wypieki, sałatki oraz napoje, w tym kawa fair trade. Restauracja marki SUBWAY® w Centrum Handlowym Plac Unii zajmuje powierzchnię 47 metrów kwadratowych w strefie food court na poziomie -1. Lokal będzie otwarty w godzinach pracy Centrum.

Zwiń

28.08.2013  SIEĆ SUBWAY® OTWIERA 40-TYSIĘCZNĄ RESTAURACJĘ NA ŚWIECIE


Największa na świecie sieć oferująca sandwicze kontynuuje swój globalny wzrost.



Sieć restauracji SUBWAY®, która umożliwia współpracę franczyzową przedsiębiorcom od 1965 roku, otworzyła 40-tysięczną restaurację na stacji benzynowej AppleGreen w Ipswich w Anglii. Kolejne otwarcie restauracji odzwierciedla siłę i ciągły wzrost marki SUBWAY®, która od początku tego roku otworzyła 1,761 nowych lokalizacji na całym świecie.

„Z pewnością jest to świadectwo oddania i ciężkiej pracy całego zespołu SUBWAY®, który często nazywam Najlepszym Zespołem w Historii Franczyzy,” mówi Fred DeLuca, Prezes i współzałożyciel sieci, który otworzył pierwszy markowy punkt z sandwiczami 28 sierpnia 1965 roku. „Jestem dumny z bycia członkiem zespołu, który dostarcza tysiące miejsc pracy w naszych restauracjach, siedzibie, biurach terenowych i partnerskich na całym świecie,” kontynuuje Fred DeLuca. „Nasi franczyzobiorcy są najlepsi w swojej branży. Stanowią różnorodną grupę właścicieli małych biznesów, którzy są dumni z usług dostarczanych swoim klientom.”

Otwarcie 40-tysięcznej restauracji stawia markę SUBWAY® w pozycji lidera w kategorii restauracji szybkiej obsługi. Dzięki szerokiej sieci dystrybucji sandwicze i sałatki stały się jeszcze łatwiej dostępne dla konsumentów. Pośród najlepszych restauracji szybkiej obsługi kolejna na liście ma ponad 5,500 mniej lokalizacji od marki SUBWAY®, następne trzy mają od 21,000 do 33,000 mniej punktów.

Według Trevora Haynes, SUBWAY® Area Development Manager na Wielką Brytanie i Irlandię: „Niskie koszty uruchomienia, elastyczność i jasne zasady sprawiają, że SUBWAY® zyskuje uznanie przedsiębiorców, którzy postrzegają naszą markę jako sposób na osiągnięcie celu, jakim jest posiadanie i prowadzenie własnego biznesu. To wszystko składa się na sukces. Bardzo cieszymy się, że 40-tysięczne otwarcie ma miejsce na naszym rynku.”

Otwarcie 40-tysięcznej restauracji podkreśla elastyczność marki SUBWAY®. Na całym świecie jest ponad 9,000 nietradycyjnych lokalizacji, z czego około 4,500 punktów stanowią restauracje na stacjach benzynowych. Prawie 600 niestandardowych restauracji znajduje się w Europie, w tym 10 w Polsce: 3 na stacjach benzynowych, 5 w biurowcach i 2 na dworcach kolejowych. Restauracje SUBWAY® mogą być zlokalizowane w przestrzeniach, które przez innych są uznawane za niepraktyczne czy za małe, takich jak szpitale, kluby fitness, kina czy stacje kolejowe. Dzięki temu Klienci SUBWAY® mogą zjeść suby i sałatki na statku w Niemczech, w salonach dealerów samochodowych w Kalifornii, a nawet w jednym z kościołów Baptystów w Buffalo w Nowym Jorku. Wielka Brytania to trzeci co do wielkości rynek marki na świecie, zaraz za Stanami Zjednoczonymi i Kanadą, z ponad 1,500 restauracjami. W sumie, istnieje 14,000 międzynarodowych lokacji w 102 krajach poza Stanami Zjednoczonymi. Poza świętowaniem sukcesu jakim jest otwarcie 40-tysięcznej restauracji na świecie, europejski zespół otworzył 4-tysięczną restaurację na stacji kolejowej w Bukareszcie w Rumunii. Natomiast Estończycy niedawno byli świadkami otwarcia pierwszej franczyzy SUBWAY®, co zwiększyło całkowitą liczbę europejskich krajów, w którym sieć prowadzi działalność do 31. Łącznie franczyzobiorcy marki zatrudniają około 40,000 osób w całej Europie, w tym z około 770 osobami zatrudnionymi w 77 restauracjach w Polsce.

„Poziom wzrostu, który mamy w Europie jest fantastycznym osiągnięciem i odzwierciedla ducha przedsiębiorczości franczyzobiorców sieci SUBWAY®, którzy ciężko pracują każdego dnia żeby zapewnić wszystkim Klientom najwyższą jakość obsługi klienta i produktów SUBWAY®,” mówi Marc Kreder, SUBWAY® Regional Director na Europę.

„Istnieje jeszcze wiele możliwości rozwoju naszych międzynarodowych rynków. Marka posiada regionalne i krajowe biura, które edukują i wspierają franczyzobiorców; wszyscy pracują, aby zagwarantować pozycję najlepszej marki zarówno dla Klientów, jak i dla przedsiębiorców chcących pracować w branży usług gastronomicznych” stwierdza Don Fertman, Chief Development Officer.

Zwiń

27.08.2013  Kids’ Pak marki SUBWAY® z „odlotowymi” gadżetami


Sieć SUBWAY®, światowy lider rynku restauracji szybkiej obsługi, kontynuuje współpracę z Disneymedia+. Tym razem do każdego zestawu Kids’ Pak dołączone będą gadżety z postaciami z najnowszej animacji Disneya „Samoloty”.



Pierwsze efekty współpracy obu firm można było zobaczyć przy okazji promocji filmu wytwórni Disney Pixar „Uniwersytet Potworny”. Od 15 sierpnia w kinach w całej Polsce oglądać można najnowszą produkcję Disneya - „Samoloty”, co dla najmłodszych klientów sieci SUBWAY® oznacza podwójną frajdę. Do każdego zamówionego zestawu Kids’ Pak dołączona zostanie wyjątkowa torba z limitowanej edycji oraz książeczka z naklejkami przedstawiającymi głównych bohaterów filmu.

W promowanym zestawie dla dzieci Kids’ Pak znajduje się 10 cm, niskotłuszczowy sandwicz MiniSUB ze świeżymi warzywami i z: indykiem, szynką, wołowiną lub wegetariańskim Veggy Patty do wyboru, zielone jabłko i woda mineralna.

Pierwszy prowadzony wspólnie z Disneymedia+ projekt okazał się ogromnym sukcesem, a praca przy nim przyniosła obu stronom wiele satysfakcji. Z niecierpliwością czekamy na kolejne wyzwania, które przyniesie najbliższa przyszłość – mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager CEE w sieci SUBWAY®.

Disneymedia+ jest strukturą w ramach The Walt Disney Company specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych promocji konsumenckich z wykorzystaniem postaci i światów z filmów wytwórni Disney i Marvel. Za kompleksową obsługą projektów dla sieci SUBWAY® w zakresie reklamy i public relations odpowiada agencja Q&AConsulting.



Zwiń

22.08.2013  4.000 restauracji SUBWAY® w Europie


Otwarcie restauracji SUBWAY® na dworcu Gara de Nord w rumuńskim Bukareszcie jest kolejnym kamieniem milowym rozwoju marki w Europie. Gara de Nord to 4.000 lokalizacja lidera restauracji szybkiej obsługi na naszym kontynencie.



Właścicielem 4-tysięcznej restauracji jest firma Lagardere. Bazując na swoim prawie 50-letnim doświadczeniu marka SUBWAY® posiada odpowiednie procedury na okoliczność zakupu licencji przez duże przedsiębiorstwo, choć nie jest to najczęstsza praktyka. W większości ze 102 krajów, w których działają restauracje SUBWAY®, system franczyzy rozwija się głównie dzięki indywidualnym franczyzobiorcom oraz multifranczyzobiorcom. W Polsce w 2012 roku – podobnie jak w roku obecnym, ci ostatni stanowili ok. 47% kupujących licencję na własną restaurację.

Franczyza SUBWAY® jest wybierana przez firmy, które chcą rozszerzyć swój biznes I połączyć go z naszym konceptem. Są to sieci stacji paliwowych, supermarketów, ale też – jak w przypadku grupy Lagardere, firmy działające w wielu różnych obszarach przedsiębiorczości, mówi Martin Princ, odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej. Najczęściej jednak na otwarcie restauracji SUBWAY® decydują się indywidualni przedsiębiorcy, którzy już wcześniej związali się z marką. Multifranczyzobiorcy potwierdzają atrakcyjność konceptu SUBWAY®. Kolejny raz wchodzi się w ten sam biznes tylko wtedy, kiedy zna się i widzi dalsze perspektywy jego rozwoju.

Obecnie sieć SUBWAY® posiada prawie 40.000 restauracji na całym świecie. Słyną one z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. Marka – obok stałego wzrostu liczby lokali, stale poszerza także swoją ofertę oraz grono sławnych fanów popularnych SUBów. Do nowości należą m.in. dedykowane najmłodszym zestawy Kids’ Pak, zaś od 1 sierpnia br do znanych ambasadorów marki dołączył legendarny piłkarz Pelé.

Zwiń

08.08.2013  Pelé nowym globalnym ambasadorem marki SUBWAY®


Pelé, ikona światowego futbolu, został międzynarodowym ambasadorem marki SUBWAY®, lidera rynku restauracji szybkiej obsługi, Uznawany powszechnie za największego piłkarza w historii, Brazylijczyk dołącza do długiej listy najbardziej utytułowanych sportowców. Fanami sandwiczy a zarazem ambasadorami marki są m.in Michael Phelps, Apolo Ohno, Nastia Liukin, Ryan Howard i Justin Tuck.



W całej mojej karierze zawsze starałem się dbać o moje ciało: właściwie się odżywiać, ćwiczyć i odpoczywać, powiedział Pelé. Nie mogę się doczekać, aby móc wraz z pozostałymi ambasadorami marki SUBWAY® zachęcać rodziny z całego świata do dbania o odpowiednie odżywianie się i do prowadzenia aktywnego trybu życia.

Pelé jest długoletnim fanem restauracji SUBWAY®, których w jego rodzinnej Brazylii działa ponad 1000. Jego ulubiony sandwicz to tuńczyk na chlebie ser-oregano z sałatą, doprawiony solą i pieprzem. Jako ambasador marki Pelé pojawi się w reklamach i kampaniach promocyjnych restauracji SUBWAY® w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie.

Edson Arantes do Nascimento, Pelé, w swojej rodzinnej Brazylii uważany jest za bohatera narodowego. Przez wielu ekspertów, krytyków, byłych i obecnych zawodników uznawany jest za najlepszego piłkarza wszechczasów. Do tej pory jest jedynym zawodnikiem, który zdobył trzy Puchary Świata i liczne tytuły w tym Piłkarza stulecia i Sportowca stulecia. Z 1283 bramkami strzelonymi w całej jego barwnej kariery jest też najbardziej utytułowanym strzelcem na świecie.



Zwiń

23.07.2013  Restauracja SUBWAY® - obowiązkowo na Marywilskiej 44


W największym w Warszawie Centrum Hal Targowych na Marywilskiej 44 nie może zabraknąć restauracji SUBWAY®. Tym razem lider rynku restauracji szybkiej obsługi wzbogaci ofertę miejsca, które ponownie w swojej historii ma szansę stać się handlowa mekką warszawiaków.



Restauracja SUBWAY® na ul. Marywilskiej 44 jest ulokowana w strefie gastronomicznej Centrum. Zajmie powierzchnię 40 m2. Jej otwarcie planowane jest na III kwartał br. Całość utrzymana będzie w rustykalnym stylu Tuscany. Będzie to 27 lokal marki w stolicy.

Nowy punkt SUBWAY® na Białołęce to nasz najbardziej wysunięty na północ przyczółek w Warszawie, mówi Michał Dorszewski, Agent Rozwoju marki. Lokalizacja – ze względu na zróżnicowaną i szeroką ofertę Centrum, a także ze względu na rozwój samej dzielnicy, ma bardzo duży potencjał handlowy. Dla franczyzy SUBWAY® to jeden z podstawowych warunków, aby w danym miejscu zaistnieć.

Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. Marka – obok znanego menu – stale poszerza swoją ofertę. Do nowości należą m.in. dedykowane najmłodszym zestawy Kids’ Pak, w skład których wchodzi 10-centymetrowy MiniSub, zielone jabłko i woda mineralna. Prócz sandwiczy marka oferuje także sałatki i wrapy. Sieć SUBWAY® w Polsce rozwija się w oparciu o franczyzę.

Zwiń

2.07.2013  Marka SUBWAY® z Disneymedia+


Sieć SUBWAY®, światowy lider rynku restauracji szybkiej obsługi, rozpoczął współpracę z Disneymedia+. Wspólne działania będą obejmować m.in. projekty związane z największymi animowanymi produkcjami medialnego potentata.



Pierwsze efekty współpracy dwóch koncernów na polskim rynku można zobaczyć przy okazji wchodzącego do kin 3 lipca filmu Disney • Pixar „Uniwersytet Potworny”. Materiały in-store promujące Kid’s Pack, nową ofertę marki SUBWAY® dla dzieci, zawierają informacje o premierze, a dla najmłodszych przygotowano limitowaną edycję toreb z głównymi postaciami z najnowszej animacji Disney • Pixar, Mike’iem Wazowskim i Jamesem P. Sullivanem.



Marka SUBWAY® i Disney stanowią zgrany duet. Obie firmy łączy odpowiedzialne podejście do prawidłowego odżywiania. W promowanym zestawie dla dzieci Kid’s Pack znajduje się 10-centymetrowy, niskotłuszczowy sandwicz MiniSUB – do wyboru z indykiem, szynką, wołowiną lub wegetariańskim Veggy Patty i świeżymi warzywami, zielone jabłko i woda mineralna.

Współpraca z tak utytułowanym światowym graczem to dla nas prawdziwa radość i wyzwanie, mówi Jan Petr, koordynator ds. marketingu w sieci SUBWAY®. Połączenie sił z Disneymedia+ pozwoli nam na realizację różnorodnych projektów w obrębie każdego ze 102 krajów, w których jesteśmy obecni. Mamy nadzieję, że nasze działania znajdą swoje bezpośrednie przełożenie na satysfakcję naszych klientów – tych małych i dużych.

Disneymedia+ jest strukturą w ramach The Walt Disney Company, specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych promocji konsumenckich z wykorzystaniem postaci i światów z filmów wytwórni Disney i Marvel. Za kompleksową obsługą projektów w zakresie marketingu i public relations odpowiada agencja Q&AConsulting.

Zwiń

21.06.2013  PUNKTY SUBWAY® MAGNESEM DLA KLIENTÓW STACJI BENZYNOWYCH


Coraz częściej logo SUBWAY® można zobaczyć na stacjach benzynowych. Według danych marki wprowadzenie restauracji SUBWAY® do takiej lokalizacji ma wpływ na wzrost liczby odwiedzających ją klientów. Obecność punktów SUBWAY® na stacjach wskazuje kolejny kierunek rozwoju marki w Polsce i potwierdza, że staje się ona atrakcyjna nie tylko jako samodzielna inwestycja, ale też jako sposób na wzbogacenie oferty działającego już biznesu.

Do tej pory w Polsce punkty amerykańskiego lidera restauracji szybkiej obsługi kojarzone były głównie z centrami handlowymi i głównymi ulicami największych polskich miast. Pierwsze punkty SUBWAY® przy stacjach BP i Arge pojawiły się w Katowicach i Krakowie. Otwarte restauracje SUBWAY® stanowią integralną część stacji lub mieszczą się w osobnym budynku. W przypadku tak specyficznej lokalizacji sprawdza się także format Drive Thru. Na całym świecie ok. 10% punktów SUBWAY® otwieranych jest na stacjach benzynowych lub w sklepach spożywczych.

Połączenie punktu zakupu paliw z marką alternatywną wobec fast foodów okazuje się inwestycją trafioną finansowo, ale też opłacalną wizerunkowo, mówi Michał Piasecki, Agent Rozwoju marki. Nasz koncept jest na tyle elastyczny, że sprawdza się w różnych lokalizacjach. Niewiele innych marek chce i może w rzeczywisty sposób podnieść atrakcyjność biznesu paliwowego. Właściciele stacji, na których otwarto restauracje SUBWAY®, zauważyli wyraźny wzrost sprzedaży paliw. To potwierdza, że dzięki logo SUBWAY® stacja zyskuje nowych klientów i dodatkowy wyróżnik pośród innych punktów o podobnym charakterze.

Restauracje SUBWAY® pojawiają się zarówno na stacjach światowych korporacji, jak i lokalnych graczy. Zainteresowanie mariażem restauracji szybkiej obsługi z biznesem paliwowym ma związek z coraz popularniejszym łączeniem różnych konceptów, a przez to oferowaniem klientowi większego zakresu usług – bardziej lub mniej związanych z podstawową działalnością firmy. Biznes coraz częściej szuka wsparcia i inspiracji wśród innych graczy na rynku. Marka SUBWAY® ma w planach kolejne otwarcia restauracji przy stacjach benzynowych w całej Polsce.

Zwiń

9.05.2013   Punkt SUBWAY® na łódzkim deptaku


Tym razem na najbardziej znanej ulicy Łodzi, Piotrkowskiej, otwarty został lokal marki SUBWAY®, światowego lidera restauracji szybkiej obsługi. Od 1 maja miłośnicy amerykańskich sandwiczy mogą cieszyć się ich smakiem w samym centrum miasta. To druga łódzka restauracja sieci. Punkt SUBWAY® działa także w Manufakturze.

Druga łódzka restauracja SUBWAY® mieści się w zabytkowej kamienicy przy ul. Piotrkowskiej 114, tuż obok placu Schillera – głównego punktu spotkań łodzian. Lokal utrzymany jest w rozwijanym obecnie przez sieć stylu Metro, którego ciepła kolorystyka i nowe kaflowe wykończenie sprzyjają spotkaniom przy wspólnym posiłku. W ofercie łódzkiej restauracji, obok sztandarowych amerykańskich sandwiczy, znajdą się także śniadania, słodkie wypieki, sałatki oraz napoje, w tym kawa sygnowana znakiem Rainforest Alliance, gwarantującym zachowanie przy jej produkcji wszystkich zasad zrównoważonego rozwoju i uczciwego handlu. Restauracja marki SUBWAY® w Łodzi jest zlokalizowana przy ul. Piotrkowskiej 114, zajmuje powierzchnię 70 metrów kwadratowych.

Lokalizacja gwarantująca odpowiedni przepływ klienta, najwyższej jakości produkt i zaangażowanie franczyzobiorcy to trzy filary naszego biznesu. Bez wątpienia obie działające w Łodzi restauracje SUBWAY® spełniają wszystkie kryteria gwarantujące powodzenie biznesu, mówi Paulina Patelka, Agent Rozwoju marki.

Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. SUBWAY® Sandwich Artist™ przyrządza je, korzystając z różnorodnej oferty codziennie wypiekanych chlebów, ma także do dyspozycji duży wybór mięs, produktów wegetariańskich, świeżych warzyw, a także wyjątkowych sosów. Ilość możliwych do przygotowania kombinacji przekracza 900 milionów

Zwiń

26.04.2013   RESTAURACJE SUBWAY® DLA PIESZYCH I DLA KIEROWCÓW - Dwa nowe punkty SUBWAY® w Krakowie


Nie tylko piesi, ale także kierowcy będą mogli korzystać z oferty marki SUBWAY® w Krakowie. W mieście Smoka powstały dwa kolejne punkty pod szyldem amerykańskiego lidera restauracji szybkiej obsługi. Na ul. Opolskiej, przy stacji Arge, 25 kwietnia ruszył punkt, który docelowo będzie działał w formacie Drive Thru Do tej pory sandwicze SUBWAY® dla zmotoryzowanych dostępne były tylko w Nowym Sączu. Już w maju będzie też można odwiedzać flagowy, 120 metrowy lokal marki SUBWAY® ul. Szewskiej,

Lokal SUBWAY®, otwarty 25 kwietnia, docelowo oparty będzie na formacie Drive Thru, sprawdzonym w lokalizacjach z dużym ruchem kołowym. Nowy punkt Drive Thru powstanie na stacji Arge przy ul. Opolskiej. Do tego czasu dla osób, które chciałby zjeść posiłek na miejscu, do dyspozycji oddana jest restauracja zaprojektowana w nowoczesnym wystroju, wizualnie nawiązującym do mapy amerykańskiej linii podziemnej kolejki.

Drugi, flagowy punkt SUBWAY®, ulokowany w zabytkowej kamienicy przy ul. Szewskiej, także utrzymany będzie w rozwijanym obecnie przez sieć stylu Metro. Ciepła kolorystyka i nowe, kaflowe wykończenie będą zapraszały do wnętrza, które w założeniu ma gromadzić przy posiłku pełną życia miejską społeczność. Otwarcie restauracji planowane jest w maju.

Sieć SUBWAY® jest marką znaną i cenioną przez turystów z całego świata odwiedzających Kraków. Cieszy nas jednak fakt, że zdobyliśmy także zaufanie i sympatię samych mieszkańców. W nowych restauracjach będą mogli korzystać z naszej ofert zarówno, kiedy dysponują większym czasem, jak i w biegu, podczas załatwiania codziennych spraw, mówi Michał Igor Piasecki, Agent Rozwoju marki.

Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. W ofercie obu krakowskich restauracji znajdą się także śniadania, słodkie wypieki, sałatki oraz napoje, w tym kawa sygnowana znakiem Rainforest Alliance, gwarantującym zachowanie przy jej produkcji wszystkich zasad zrównoważonego rozwoju i uczciwego handlu

Zwiń

22.04.2013   Nowa restauracja SUBWAY® w Tesco Extra


Słynne amerykańskie sandwicze będzie serwować od końca maja restauracja marki SUBWAY® na warszawskim Bemowie. To pierwsza restauracja sieci SUBWAY® w tej części miasta. Lokal powstanie w gastronomicznej części Tesco Extra przy ul. Górczewskiej.

Nowa restauracja SUBWAY® w Warszawie będzie utrzymana w stylu Tuscany z rustykalnymi motywami nawiązującymi do starych restauracji. Na 50 metrach kwadratowych serwowane będą popularne w 102 krajach świata sandwicze przyrządzane na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. W ofercie warszawskiej restauracji znajdą się także śniadania, słodkie wypieki, sałatki oraz napoje, w tym kawa sygnowana znakiem Rainforest Alliance, gwarantującym zachowanie przy jej produkcji wszystkich zasad zrównoważonego rozwoju i uczciwego handlu. W ramach serwisu restauracja będzie realizować zamówienia posiłku na telefon z jego dowozem.

Punkt na Bemowie to 26 lokal sieci SUBWAY® w Warszawie. Nasza restauracja świetnie pasuje do konceptu Tesco Extra, stawiającego na nowoczesność i jeszcze większy komfort zakupów. Marka SUBWAY® znana jest z tego, że stawia szczególny nacisk na świeżość i wysoką jakość swoich produktów i obsługi, mówi Michał Dorszewski, Agent Rozwoju marki

Restauracja marki SUBWAY® w Tesco Extra w Warszawie jest zlokalizowana przy ul. Górczewskiej 212-226. Lokal zajmie powierzchnię 50 metrów kwadratowych. Będzie czynny w godzinach od 8.00 do 22.00.

Zwiń

12.03.2013   PRZEDSIĘBIORCZE WYZWANIE STULECIA MARKI SUBWAY® - Międzynarodowy konkurs dla młodych i ambitnych


Otwarcie franczyzy marki SUBWAY® w setnym już kraju, Słowenii, światowy lider rynku restauracji szybkiej obsługi uznał za dobrą okazję do przeprowadzenia niestandardowej lekcji o biznesie. Firma zaprosiła młodych z całego świata do sprawdzenia się w roli przedsiębiorcy – na początku w wirtualnej rzeczywistości. Konkursu „Zbuduj Własną Wirtualną Restaurację SUBWAY®” ma aktywizować i inspirować do działania w trudnych ekonomicznie czasach. Do wygrania – oprócz podróży do Stanów Zjednoczonych, szkolenia w siedzibie marki i możliwości współpracy w tz. realu – unikalne doświadczenie biznesowe. Konkurs potrwa do 31 marca 2013 roku

Marka SUBWAY® odniosła jeden z największych sukcesów w historii biznesu i jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy podzielić się nim na tak masową skalę z młodzieżą pragnącą odkryć możliwości dotyczące przyszłej kariery, mówi Jennifer Kushell, autorka bestsellera The New York Times „Secrets of the Young and Successfull” o przedsiębiorczości młodych, założycielka i przewodnicząca Young & Successful Media, współproducenta projektu.

Gra online „Zbuduj Własną Wirtualną Restaurację SUBWAY®” ma przyciągnąć graczy z całego świata, którzy od podstaw stworzą i poprowadzą swoją wirtualną restaurację. Pozwala ona na poznanie mechanizmów rządzących biznesem oraz zmierzenie się z konkurencją z całego globu. Uczestnicy zdobywają punkty za to, że klienci za pośrednictwem mediów społecznościowych odwiedzają ich wirtualne restauracje, a także za realizację szeregu wyzwań, które obejmą m.in. tworzenie strategii promocyjnych dla ich biznesu. Laureaci oraz zwycięzcy zostaną wyłonieni na podstawie punktacji w tabeli oraz ocen przyznawanych przez sędziów. Wyniki zostaną ogłoszone pomiędzy 15 a 19 kwietnia 2013r. Do gry może dołączyć każdy, kto zarejestruje swój profil na stronie internetowej: http://www.ysn.com/subway

Pięciu zwycięzców konkursu w nagrodę poleci do Stanów Zjednoczonych, gdzie odwiedzi siedzibę firmy SUBWAY®, spotka się z jej współzałożycielem i prezesem Fredem DeLuca oraz kierownictwem wyższego szczebla i weźmie udział w specjalnej sesji szkoleniowej. Stamtąd laureaci pojadą do Nowego Jorku i Waszyngtonu. 100 półfinalistów, po jednym z każdego kraju, w którym firma SUBWAY® ma swoje restauracje, wraz z pięcioma zwycięzcami, zostanie przedstawionych globalnemu zespołowi zarządzania marką. Kierownictwo firmy SUBWAY® zobowiązało się również do współpracy z najlepszymi z nich oraz do stworzenia możliwości, aby stali się częścią globalnego zespołu franchisingu.

Wprowadzenie gry zbiega się w czasie z wydaniem edukacyjnego filmu dokumentalnego „Restauracje SUBWAY®: Jak 17-latek zbudował sieć restauracji numer jeden na świecie". Historia firmy SUBWAY®, która rozpoczęła się na pikniku w przydomowym ogrodzie w roku 1965, jest pokazywana studentom przez profesorów biznesu i przedsiębiorczości na uczelniach zlokalizowanych w 100 krajach na całym świecie. Zwiastun dokumentu można obejrzeć na stronie internetowej: http://bit.ly/SubwayStory. To niesamowity przykład nie tylko na to, jak fascynujący może być biznes, ale również na to, co naprawdę jest możliwe, gdy jesteś młody i ambitny. Historia płynąca zarówno z filmu, jak i konkursu, ma być inspiracją i wezwaniem do działania dla młodych ludzi z całego świata zmagających się z trudnymi ekonomicznie czasami. Jesteśmy szczególnie podekscytowani naszym konkursem, w którym przede wszystkim chodzi o zapewnienie miejsc pracy, rozwój kariery oraz szanse, jakie daje networking, dodaje Jennifer Kushell.

Zwiń

12.02.2013   RESTAURACJE SUBWAY® - DYNAMICZNY ROZWÓJ POMIMO KRYZYSU


Do stu ma wzrosnąć w 2013 roku liczba restauracji marki SUBWAY® w Polsce. W 2012 roku firma zanotowała 15 proc. wzrost liczby lokali oraz 12 proc. wzrost liczby klientów restauracji otwartych przed 2012 rokiem. Nie odczuliśmy kryzysu na polskim rynku, mówi Martin Princ odpowiedzialny za rozwój marki w Europie Środkowo-Wschodniej. Udział Polski w globalnym rozwoju sieci wyniósł 2%.

Ważną dla marki pozycję Polski potwierdził wybór Katowic, obok węgierskiego Ceglet, jako jednego z miejsc wprowadzenia nieobecnego do tej pory w Europie Środkowo-Wschodniej konceptu SUBWAY® Café. Na początku grudnia standardowy punkt SUBWAY® zadebiutował w Koszalinie, a kolejnych restauracji na terenie miasta doczekały się Rzeszów, Płock, Białystok, Olsztyn i Warszawie.

Obok wzrostu liczby lokali i klientów firma SUBWAY® zanotowała także w Polsce 8 proc. wzrost sprzedaży. Rok 2012 był rekordowy dla całej sieci SUBWAY®, mówi Martin Princ. Mamy na koncie kilka kamieni milowych – m.in. ilość franczyz poza USA i Kanadą przekroczyła symboliczną liczbę 10.000, z czego 3.500 punktów działa w Europie. W Polsce wzrastająca liczba lokali pokazuje, że z roku na rok nasz rozwój nabiera tempa. Spodziewam się, że utrzymamy ten trend także w nadchodzących latach. Jednak to nie liczba otwartych restauracji jest najważniejsza, tylko stały wzrost sprzedaży i liczby klientów w istniejących już punktach. W tym względzie polski rynek należy do bardzo stabilnych.

Rok 2013 firma rozpoczęła otwarciem pierwszego lokalu w Sopocie. Obok nowych otwarć plany biznesowe sieci obejmują m.in. poszerzenie oferty gastronomicznej. Sieć SUBWAY® skupi się także na rozwoju formatu Drive-Thru. Działania marki nadal wspierać będą szeroko zakrojone kampanie marketingowo-wizerunkowe.

Zależy nam na utrzymaniu silnej pozycji lidera na światowym rynku, nie zapominamy jednak o tym, że to w rynkach lokalnych drzemie obecnie największy potencjał, dodaje Martin Princ. Inicjatywy, jakie podejmujemy - zarówno biznesowe, jak i społeczne, konsekwentnie realizowane, przekładają się na ciągły wzrost wartości marki, dodaje Martin Princ.

Zwiń